V souvislosti s šířením onemocnění COVID-19 dochází k úpravě úředních hodin Obecního úřadu Radvanice:
- Rozsah úředních hodin obecního úřadu je až do odvolání omezen pouze na
pondělí a středu 9:00 - 11:00 hod. a 13:00 - 16:00 hod.
- Žádáme občany, aby omezili návštěvy úřadu ve věci vyřizování záležitostí na nezbytně nutné případy a využili co nejvíce bezkontaktní komunikace, tedy telefonicky či emailem, u plateb – bezhotovostní platební styk.
- Příjem veškerých dokumentů bude probíhat osobně pouze přes podatelnu, popř. elektronicky podatelna@radvanice.cz
- V případě nezbytně nutného osobního kontaktu v prostorách úřadu je nutné dodržovat zvýšená hygienická pravidla provozu, jako např. dodržovat 2 m odstup, využívat poskytnuté desinfekce a roušky.
- V případě neodkladných záležitostí, které nelze projednat jinou než osobní formou, je nutné se domluvit předem na tel. č. 603 233 050. Děkujeme za pochopení.
Vyzýváme občany, aby se v současné situaci, při šíření nákazy (koronavirus) chovali zodpovědně vůči svým spoluobčanům, aby dodržovali veškerá hygienická opatření, aby nařízení vlády ČR k této problematice přijali s pochopením. Doporučujeme sledovat sdělovací prostředky, webové stránky Ministerstva zdravotnictví ČR a webové stránky obce.
Děkujeme za pochopení.
Tomáš Němec, starosta obce